10 Aralık 2014 Çarşamba

bebek araç gereçleri-3 / park yatak,beşik,biberon

bir çok ailenin doğum yaklaştığında hevesle uğraştığı şeydir bebek odası hazırlamak. güzel bir bebek odası mobilyası edinmek , evin bir odasını bebek için ayırmak orayı rüyalarındaki gibi süslemek... böyle anlattığım zaman benim de çok hoşuma gidiyor. bebeğim doğdu 6 aylık oldu ama nedense ben hala pişman değilim bir bebek odası yapmadığım için !

neden ? birinci nedenimiz bizim toplumumuzda doğan bebişleri koca çocuk olana kadar yanımızdan bir türlü ayıramamamız v e o bebek odalarının da boş boş öyle beklemeleri. gardolabı şifonyeri hadi neyse de hele o karyola şeklinde hantal beşikleri yok mu bana dünyanın en kullanışsız ürünü gibi geliyor. . öyle ki çevremdeki bir çok anne ya sadece o karyolayı alıp yanına koyuyor tabi yatak odası büyükse ya da o karyolada çocuk doğru düzgün içinde yatmadan büyüyüveriyor.

ben naçizane kendi uyguladığım yöntemi , almış olduğum ürünleri ve ne derece memnun olup olmadığımı anlatacağım.







ben sevgili oğluma bebek odası almayı tercih etmedim ikeadan büyük bir şifonyer aldım iki tane beşik park yatak ve diğer ihtiyaçlarını aldım . çünkü bebek zaten o muhteşem şekilde döşediğiniz bebek odasından bir şey anlamayacak ve 3 4 yaşına geldiğinde başlayacak ben arabalı yatak istiyorum, korsan oda istiyorum diye siz de onca para verip aldığınız bebek odasını bozmaya kıyamayacaksınız. bizim eşimle düşüncemizde bebek odası değil çocuk odası yapmak ve oğlumuz büyüdüğünde  elinden tutup onunla beraber böyle bir heyecan yaşamak onun istediği  renkleri seçmek,vs vs..ve aldığım herşeyi dolu dolu kullanabiliyorum ...

BEŞİK  olarak yukarıda görmüş olduğunuz modelleri kullandım 2 tane paylaşıyorum çünkü, 1. sıradaki beşiği alt kattaki oturma odama koydum 2. sıradaki beşiği de yatak odama koydum .ikisinden de son derece memnunun ama tek pişmanlığım 2. sıradaki beşiği anne yanı şeklinde almamam. doğum sonrası ilk günler özellikle sezeryan olduysanız yatağa yatıp kalkmaz müthiş derecede zor oluyor eğer anne yanını alsaydım daha az zorlanırdım şuan bile geceleri yanımda yatmak isteyen oğlum yüzünden biricik babamız yatakta saf dışı kalıyor :)) yeni annelere önerim mutlaka anne yanı beşik almaları . 6 aya kadar ikisini de rahat rahat kullandım hatta alt katta olanı hala kullanıyor öğle uykusunu onda yapıyorum.




PARK YATAĞI  da chicco dan aldım ve canım oğlum büyüdüğünden beridir onda yatıyor aslında yatamıyor paşa genelde gündüz içinde sadece ben yukarda olduğum zamanlar oyun oynuyor geceleri meme emerek uyuduğu için :)) daha tadına varamadı :)bence en iyi park yatak bu kızlar .şiddetle tavsiye ediyorum.





BİBERON  olarak philips avent ve dr browns arasında gidip geldim ama tercihim dr browns oldu. doğal akışlı memesi , cam biberonu ve gaz oluşumunu önleyen biberonun içinde duran aparatı gerçekten bebekte gaz yapmıyor ilk 1,5 ay önce emzirip sonra mama verdim oradan biliyorum .ya da benim bebeğimin gaz problemi yoktu o da olabilir :) şuan da bitki çaylarını biberonundan içirmeye çalışıyorum  çok memnunum dr browns gerçekten iyi bir marka asla pişman olmayacağınız bir ürün . BPA sı kalite standartları hakkında yazmaya gerek duymuyorum çünkü zaten artık iyi biberonların hepsi bu şekilde üretiliyor bu markayı diğerlerinden ayıran özellik ise içindeki gaz yapmayan aparatı.


benim tercihlerim ve tavsiyelerim bu yönde .şimdilik bu kadar :))

sevgiyle kalın ...











Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar