4 Haziran 2015 Perşembe

Bir Yaşında benim oğlum ...

Hayallerim , Aşkım, bir tanem... Ay dün gibi doğum anı ... Şuan bu saatlerde (bu arada şuan saat 22:12) ben hüü hüü ağlıyorum .malum  yaklaşık 10 saat doğum sancısının ardından apar topar sezeryana girişim  doğum hikayem de uzun uzun yazıyor...

Ortalıkta anayım ben höyytt diye diye dolanırken1 seneyi devirdik sağlıkla , mutlulukla bazen kavga ve Tartışmalar eşliğinde ... Şimdi şöyle bir geri dönüp bakıyorum da ... Vallahi maşallah bana ben bu BIR seneyi çok çok çok iyi idare ettim.
Öncelikle  Şükürler olsun ki Oğlumu hala emzirebiliyorum .
Sonrasında evimin her türlü sorumluluğuyla bi şekilde başa çıkabiliyorum.
Anneliğimi yaşayarak öğreniyorum , tadını çıkartıyorum . çoğu zaman hatalar yapsam da , yanlış teknikler kullansam da ,bir çoğundan sonuç alamasam da arada bir saçmalasam da , elime gözüme bulaştırsam da yapıyorum işte ya , annelik de budur zaten . kendimden memnunum,hislerime ve iç güdülerime güveniyorum ona göre hareket ediyorum .bir annenin en güçlü yol göstericisi başka ne olabilir ki zaten :)
Kocamı hala çok seviyor hatta ona çok benzeyen Oğluma baktıkça ve her baktığımda onu görünce daha çok seviyorum . ( nalet olsun içimdeki bu insan sevgisi ! )
Kendimi çocuk oldu diye bırakmayıp hayatıma devam ediyorum
Kadın olduğumu unutmuyor yeri geldiğinde bir elimde cımbız , bir elimde ayna umurumda mı ki bu dünya ? Modunda takılabiliyorum.
Oğlum da ben de kocam da sağlıklı ve tonlarca sıkıntı ve sorunumuza rağmen birbirimize sımsıkı kenetlenmiş halde hissediyorum. Bir de çocuk olunca ara açılır derler halt etmişler . İçerdeki aşk , Gönül Bağlılığı olduğu sürece bir de çocuk geldi mi evin şeker paresi Yıkılmaz kale gibi olur o ev maşşallahhh! Ebeveynler kendi ataletinizin , bırakmışlığınızın nedenini yavru sabi bebelerinizden bilmeyiniz .

ve evet gelelim doğum gününe . aslında çok gidip geldim doğum günü yapsam mı yapmasam mı? diye . neden diyeceksiniz .. 1 yaşında bir bebeğe öyle kapsamlı bir doğum günü partisi yapmanın gereği yok ki. çocuk hiç bir şeyden anlamıyor , kalabalık tedirgin ediyor ,bebek desen bebek değil , çocuk desen çocuk değil..ama diğer taraftan da içime sinmedi küçük bir şey yapalım dedik. 1 günden az bir zaman kala harekete geçtim :)) kısa süreliğine küçük , güzel bir doğum günüsü yaptık :::::)

valla 1 yaşındaki çocukla zor oluyor bu işler . daha sabahtan başladı benimki mızırdanmaya iyiki doğdun bebemmm diye şarkılar söyledim sankim anasına sövdüm :)) hüngür şakır ağlamaya başladı,hadi o uyusun evi toparlıyım dedim öğle uykusu uyunmadı :))pasta keselim dedik gene ağlamaklı , mız mız laşmalar filan derken o balonları görmesin mi? allahımmm o nasıl bir korkmak , nasıl bir anaya sarılmak , bu sefer diğer bebişler de bir güzel ağlandılar , bağrıştılar :))

bi çırpıda kestik pastasını. :) ben tuttum dileklerini sağlık , huzur , mutluluk diledim ,başarı diledim. mutluluğu başarı , başarısı mutluluk getirsin dedim. adam olsun benim canımı sıkmasın dedim :))dedim de dedim işte .

iyi ki doğdun gökkuşağım . aşığım sana . iyi ki geldin ,
seni seviyorum .



10 yorum:

Gülşah Şahin dedi ki...

Selam.
Sağlıklı nice yaşları olsun oğlunuzun.

Bizde Mart ayında atlattık 1 yaş doğum gününü. Yazınızı okurken kendimden, hissettiklerimden hep bir parça buldum. Gebe iken bana da anne olanlar o kadar çok bebekli hayatından olumsuzluklarından bahsetmişlerdi ki... bende diyordum ki kendime; çevremde gebe göreyim hep iyi yanlarından bahsedicem.
Çünkü ben genel olarak hayatın hep iyi yönünü gören biriyim.
Çok şükür ki bizde bebekli hayata çabuk adapte olduk ve şikayet etmedik. Allah sağlık versin bebeklerimize ve günler güzel geçsin.
Zorlukları yok mu elbet var ama bizler bir seçim yaptık ve hayatımıza can parelerini ekledik. Büyüyene kadar elbet olacak bazı zorluklar, aksilikler ama yanında ki güzellik her şeyi unutturuyor. Bir sarılışları, gülücükleri, anne demeleri... ömre bedel. :)

Biraz fazla yazdım :) iyi geceler.

ÇiğDEm Tahtasız dedi ki...

Cok tesekkur ederim . Aynen yazdiginiz gibi . Anneligin , bir cocuk sahibi olmanin bizden aldiklari kazandirdiklari yaninda hic kalir .

tokideki ses dedi ki...

Maşallah yavruca ga nice seneler görür inşallah . 😊 sevgiler

ÇiğDEm Tahtasız dedi ki...

Cok cok coookk tesekkur ederim :)))

Ogrenen Anne dedi ki...

Mutlu yıllar :) Ailecek, mutlu sağlıklı nice yaşlar!

ÇiğDEm Tahtasız dedi ki...

Teşekkürler :)

Semra dedi ki...

Merhaba. Çocuğunuza daha nice mutlu yaşlar ve sevdikleriyle birlikte mutlu,uzun ömürler dilerim.

ÇiğDEm Tahtasız dedi ki...

Cok tesekkurler :))

Yazdan Kalan dedi ki...

Nice sağlıklı yaşlara :)

ÇiğDEm Tahtasız dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum :)

Popüler Yayınlar