24 Haziran 2015 Çarşamba

bizimkisi bir 'salgın' hikayesi

Atiye nin 'bu gece soygun var ' şarkısını ' bu gece Salgın var ' olarak değiştirip söylüyorum. Benim oğlan yaşına girer girmez ilk adamakıllı çocuk Hastalığı'na yakalandı . Yüksek Ateşli ishal . Aşılarından sonra burun akıntısı hafifleyen bebişimle bir park keyfi yaptık gezdik , tozduk. Evimize gelip akşam uyumasına geçtik saat gece 02:00 bir uyandım bizim oğlan Ateşler içinde yanıyor . Uyumadan önce kramplar eşliğinde cırt şekilde kakasını yaptığında sevinmiştim ohh yap Çocuğum bağırsakların temizlensin diye . Sonra gece 3:30 gibi 2 . Cırtını ve sabah 6:00 gibi 3. Cırtını ve toplamda ertesi güne de sarkar şekilde toplam 6 cırtı yapınca Gullum 'Ün dediği gibi bu evde ters giden bir Şeyler var dedim ve soluğu doktorda aldım .
Bizim buradaki devlet hastahanesine çok tatlı bir kadın doktor gelmiş. Sabah sabah ilk hastası olarak yanına girdik muayenemizi olduk , Samet o vakumlu aurasıyla doktorcuğumuzu kendine aşık etti hatta o kadar ki kadın ' bu çocuk çok güzel olmuş sen 2. Yi de yap , onu da kendine benzet . KARDEŞ çok güzel bir şey ' nasihatleriyle ovaladı bizi :)) 
Şikayetimiz Ateşli ishal olunca kaka tahlili istedi . ' doktorcuğum , enfeksiyonal  bir durum Olmasın ? ' diye kaygıyla sorunca , hadi o zaman Hemogram da isteyelim ,hem 1 YAŞ Kontrolü de olsun daha önce bakılmamış dedi . 
Hem ağlarım hem giderim .. Alt kata indik oğluşumdan kan Alınacak Allah'ım ne yapacağım ben derken diğer yandan da sağlık için bakılması Şart diye kendimi telkinlerle laboratuvarda buldum.allahtan kuzenim çocuk polikliniğinde Çalışıyor bizi hiç yalnız bırakmadı. Hatta sametten kan alınırken ben tutamam deyip kendimi kapının ardına,Samet'i de kuzenin Güvenli kollarına bıraktım. Hiç sorun çıkmadı bir seferde alındı Kanı ağlamalar , tarif edilemez korku ve çığlıklar eşliğinde. Bir müddet uykusunda sıçradı , her şeyi reddetti . Boynuma yapışıp hüngür hüngür ağladı . Tabi ben de . 
Ve sonuçlar tahmin ettiğimiz üzereydi. Bizim oğlan Türk misafirperverliğini göstermiş ta bağırsaklarına bakterileri davet etmiş , Ateş'in de ishalin de kaynağı buymuş.antibiyotik şuruplar evimize döndük. 
Erken Teşhis ve atik davranmak gerçekten işi çok kolaylaştırıyor . Kandaki enfeksiyon üst limitin çok az üzerindeydi . Iyice ilerlemeden ve Vücudu daha fazla su kaybetmeden önlemini aldık. Bugün 2. Gün kakasını yapmadı. Ateş'i düştü ,iştahı yerine geldi . Ama şimdi de babası hastalandı ! Tealllamm ya pek bilir böyle Zaman'ları boncuğum ! Gene üritiker oldu bu adam ya :)) canım benim tüm Vücudu kabardı , deli gibi kaşınıyor krizlere girdi Adamcağız. Bu sabah da soluğu cildiye uzmanında aldık. Beni Görenler ' hayırdır Çiğdem ' diyor  . Bugün de babasını getirdik diye esprisel yaklaşmaya Çalışıyorum ama yok benim tay kimin kısrak kimin vücudum tükenmiş , adım atacak halim kalmamış , Gözlerimin altı halka halka olmuş yürüyen cenaze modundayım. Neyse Çok şükür şuan o da iyi . 
Artık mümkünse ben de benden geçmeden kimse hasta Olmasın . Allah'ım ne olur ya. Bittim artık .


8 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun... Salgınlar zaten bütün aileyi vurur hep :)

Unknown dedi ki...

Sorma. Geldi mi üst üste geliyor valla . Teşekkürler :))

Ogrenen Anne dedi ki...

Çok geçmiş olsun :( Çabucak iyileşin ailecek!

Serhat Serdaroğlu dedi ki...

Çok geçmiş olsun.
Blog keşif etkinliğinden geldim. Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim :)

Blog Adı: DJ Serhat Serdaroglu / Düğün DJ Hizmeti / Organizasyon
http://dugundjhizmetiorganizasyon.blogspot.com.tr/

Unknown dedi ki...

Sağolasın

Unknown dedi ki...

Hoşgeldiniz ! Teşekkürler

Unknown dedi ki...

Noldu durum? Geçmiştir inşallah?

Unknown dedi ki...

Dün kaka tahlilindeydik ve temiz çıktı . Yazmaya bi vakit bulsam anlatacam da anasını satiyim :))) neyse buna şükür . Sağolasın :)

Popüler Yayınlar