2 Mayıs 2015 Cumartesi

mühim yorumum #fikrimühim




merhaba nihayet fikrimühim paketim geldi. kampanyası da yan tarafta görmüş olduğunuz üzere gliss million gloss şampuan ..
fikri mühim ağızdan ağıza pazarlama ile ürün kullanım kampanyalarına katılan yorumculardan ve ürünü denedikten sonra da iyi ve eksik taraflarını okuyucularla paylaşan bir sistem.

toplamda 5 adet şampuan , watsons 3 tl lik indirim kuponları ve şık paketi elime ulaştı. şampuanların 250ml olanlarını ,tek sayfa broşürlerini ve indirim kuponlarını arkadaşlarımıza iletiyoruz.sosyal medya hesaplarımızda paylaşıyoruz ve dağıttığımız kişilerin gliss@fikrimühim.com a bizim adımızla mail göndermesi ile de 15 puan kazanıyoruz

gelelim ürüne ;
yaklaşık 10 yıldan beri gliss şampuan krem ve saç maske seti kullanan birisi olarak kesinlikle parlaklığın gerçek olduğunu , saçları pamuk gibi yumuşacık yaptığını ve kolay tarama sağladığını ben zaten biliyorum. çünkü bu ürünü de reklamlarda görür görmez aldım. malum doğum sonrası saçlarda bir cansızlık oluyor.


                         
gliss million gloss ürünlerini herkese tavsiye ediyor , fikrimühime milyonlarca teşekkür ediyorum :)

sevgiler :))

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar