25 Kasım 2014 Salı

hayata göz kırpmak...

Siz de bir bebeğiniz olmadan evvel benim gibi mükemmeliyetçi,hırslı,aşırı eleştirici,saman alevi gibi parlayıveren hatta bazen gözünün üstünde neden kaş var yahu ?diye olup olmadık şeylere daha az tahammülkar birisi miydiniz? vallahi kızlar ben aynen böyle huysuz, olumsuzdum ...tamam kendi kendimi de yemiyim o kadar, belki yaşadığım bazı hayal kırıklıkları,olumsuzluklar,hayatımın içindeki bazı kesitlerin benim gönlümden geçen gibi olmaması beni bu isyankar ruh dünyasına itmiş olabilir ...

Ya da çevremdeki insanlar , genel yaşantım ve bazı hayallerimi ötelemeyip de gerçekleştirseydim içimdeki o ışıltılı , cimcime yerinde duramayan olumlu SAKİN kıkırdak kız ortaya mı çıkardı yoksa bunların hepsi olabilir arkadaş sen her durumda hayata bir yerinden göz kırpıştırıp olayları ve durumları lehine kullanmayı bilmelisin de diyebilirsiniz...

Siz ne düşünürsünüz ne dersiniz bilmiyorum ama gelen bebeğin bende SAKİNLEŞTİRİCİ bir etki yaptığı kesin ...ya ben akıllandım bazı durumlarda nasıl davranmam gerektiğini öğrendim ve gözüm açıldı ya da sevgili bebeğim benim üçüncü gözümü açtı ...

Sonuç olarak ;
Hayatın bizden bazı şeyleri götürdüğünü zannederken biz, aslında yeni yeni şeylerin içimizde filizlendiğini göremiyoruz bazen.eskiden fitil olduğun olayların kucağında bebek varken aynı şekilde olduğunda ammaaannnn ..! o da öyle oluversin arkadaş diyebilmektir anne olmak , eğer ona kızarsam ,iş yerinde sorunlar çıkarsa,patronum şöyle derse,saçma sapan şeyleri kafama takıp içimde biriktirirsem vs. vs.  bebeğime vermem gereken sabır ilgi gülücüklerden kullanmış olacağım diye düşünmektir hayata göz kırpmak. ve en önemlisi sen benim yavrumun ilgisinden , sevgisinden ,mutluluğundan çalamazsın! hopp orda bir dur bakalım diye yavrunun görünmeyen haklarını korumaya başlamaktır anne olmak ...

 Ben bazı konularda ne kadar hala çocuk kaldıysam bazı konularda da hiç beklemediğim kadar olgunlaştığımı hissediyorum ve bu hayatın benden götürdüğü, getirdiği ve bana kattığı şeylerin yanında HİÇ kalır !

2 yorum:

Bir Anne dedi ki...

Değişim her zaman her koşulda güzeldir:) Bazı olaylar karşısında aynı senin gibi değiştiğimi görüyorum da bazen de içimde ki diğer Eda'ya engel olamıyorum:( hırslarım, küskünlüklerim, üzüntülerim hep "dark side eda" da gizli... ama olsun içimdeki küçük kadıncıkları seviyorum yine de:)

ÇiğDEm Tahtasız dedi ki...

Aynen. O kadıncıklar bizi biz yapıyor aslında :)

Popüler Yayınlar