30 Kasım 2014 Pazar

Bebek araç gereçleri 1-ilk etap

MERHABA  bebekle beraber büyüklerin de adeta  kendilerini sevindire sevindire aldıkları bebek alet edevatlarından kullandıklarımı ve tavsiye edebileceğim ürünler hakkında bir kaç fikrimi paylaşacağım sizlerle ...

Anakucağı/beşik salıncak

Her bebekli eve yüksek ihtimal ALINAN anne Kurtarıcı ,bebek oyalayıcı alet edevatların BAŞINDA bence anakucağı geliyor. Ben bir çok ürünü ihtiyaç doğduklarında temin etmek isteyen bir anne olarak ,kendim için sevgili oğlum yaklaşık 1,5 aya ulaştığında böyle bir talebim oldu . Sevgili eşim ve dedesi de minik gökkuşağıma fisher price marka Doğa esintisi beşik salıncak Alıp getirmişler .ilk gördüğümde şaşırdım .bu kadar Detaylı , özellikli bir ürüne gerek var mıydı daha basit klasik bi anakucağı olsa olmaz mıydı diye gidip gelirken , salıncağı evimizin baş köşesine kurup  oğlumuzu yatırınca ve hemen uykuya daldığını görünce,annesi de o salıncakta şekerlemesini yaparken kendine azıcık da olsa vakit ayırabilince ohooo dedim biz geç bile kalmışız :)) ürüne ilk bakışta aman zaten bineceği taş patlasa 5,5-6 ay bu kadarına gerek var mı diyorsunuz fakat ürün gerçekten kullanışlı . Bir kere seçenekleri çok, sağa sola ve koltuğu çevirdiğinizde ileri geri sallanma özelliği var . Tam göz hizasında kendini görebileceği ayna ve Etrafında otomatik olarak dönen kuşlar kelebekler var, müzik seçenekleri de mevcut gerçi bizimki genellikle aynı müziği dinlemek istiyor ama alternatifleri de var ;)) Salonda televizyon mu izliyoruz hop yanımızda hem sallanıyor hem kuşlarına kelebeklerine laf atıyor,mutfakta yemek mi yapıyoruz hop tam Karşımda beni izliyor . Daha ne istiyim ki? 9 kg kadar bindirebiliyorsunuz,güvenlikli ve salıncağındayken elinde OYNADIĞI oyuncaklarını işi bittiğinde arkasındaki file ceplere koyabiliyorsunuz... Bence bir anakucağının en elzem özelliği kendi kendine sallanabiliyor olması .isterse keyifle sallanıyor isterse hafif uykuya dalıyor . Ben de bu arada mutfakta oyalanabiliyorum,ufak tefek işlerimi halledebiliyorum . Yani bence 10 puan !

Kanguru/ Sling

Evettt bir diğer olmazsa olmazımız kangurular ya da sling ler . Hamileyken eşimin "alalım bunu ben Oğlumu kucağımda taşırım " diye özenmesiyle chicco you&me kanguru aldık .bebeğimiz Dünya'ya geldikten sonra ilk gezmelerimizi kangurusuyla yaptık . Ürün güzel ilk 4 ay anneye dönük ve 4. Aydan sonra Dışa dönük kullanılabiliyor. Fakat nedense bizim oğlan ilk etapta kesinlikle o kangurunun içinde bana dönük durmak istemedi bende dışarı dönük taşımak zorunda kaldım .Sırt bölümündeki ergonomik destek de Ağırlığı Eşit olarak yayıyormuş sevgili babamız hiç kullanamadı ama ben kullandım :)) . Kötü tarafı klasik kanguru işte kaba saba polyester kumaş ,bebeği sling de olduğu gibi sıcacık saramıyorsunuz. Ve kullanım rahatlığına göre fiyatları da biraz pahalı bu ürün 199 TL. iyi tarafı ? Kanguru işte bebeği önünüzde taşıyorsunuz .yani bence 5 puan !

Ama kızlar bence bebeğinizi önünüzde taşıyacaksınız kesinlikle ve kesinlikle sling öneriyorum . Ben wrap sling kullandım ilk 3 ay bacakları Kurbağa formunda ve içerde olması gerektiği için ve bana dönük olduğu için ve en önemlisi yaz bebeği olduğu için oğlum sevmedi Eylül Ayı itibariyle kullanmaya başladım .Slingle Tanışma hikayem de canım oğlumun kolik benzeri ağlamalarıyla başladı haliyle bende internetten ne yapmalı diye araştırırken slingleri fark ettim . Pek Yaygın değil Türkiye'de yeni bi akım gibi geldi bana. Hele de ben Bilecik'te yaşıyorum herhalde bu şehirde bi tek bende var :))ne zaman dışarı çıksam civardaki meraklı hemcinslerim garip garip bakıyorlar :))  kolikli bebekler için de Önerilen bir ürün. Hoş bizim minnoşun koliği falan yokmuş mamayı Bırakıp sadece anne sütüne geçtiğimiz an o düzenli ağlamalar da bitti gitti ! Herneyse bir tane alalım deyip aldık. Iyi ki de almışım .evet yazın sling kullanmak isterseniz halka slingleri öneririm ama inanılmaz kullanışlı yumuşacık Pamuklu kumaşıyla bebeğinizi sıkıca kendinize bağladığınızda siz de bebeğinizde inanılmaz Güvenli ve rahat hissediyorsunuz.slinglerde de aynı şekilde Ağırlığı sırta Eşit şekilde yayma olanağı var.özellikle serin havalarda sadece kalın uyku tutumunu giydirip beresini takıp slingle dışarı çıkabiliyorsunuz 3 kat Pamuklu kumaşın içine de girdi mi oh paşam mışıl mışıl uyuyor .başını kumaşın içine Alıp rüzgârdan ve diğer olası tehditlerden koruyabiliyorsunuz .kangurudan çok daha hoş duruyor .slingin içindeyken emzirebiliyorsunuz ,yatırabiliyorsunuz daha ne olsun. Tek kötü tarafı ilk alındığında kanguru gibi tık tık takamıyorsunuz o Bağlama stilini öğrenmeniz ve evde alıştırmalar yapmanız gerek.ben evde Oğlumu bağlayıp balkona çıkıyordum baktım içinde mutlu doğru hoop Dışarıya 😄 ben 125 TL civarında bir fiyata aldım fakat piyasada kampanyalı olarak daha uygun fiyatlara Sling bulmanız hatta evde kendi  t-shirtlerinizden bir Sling yapmanız da olası :D  kesinlikle bu da anne Kurtarıcı olmazsa olmaz araç gereçlerden biri 10 puan!

Diş kaşıyıcı

Burada yaptığım bir sazanlıktan bahsetmek istiyorum😂bebek dişini neyle rahat kaşıyorsa hep onu istiyor .popüler bir marka var Sophie Zürafa diş kaşıyıcısı ... Gökkuşağının salyaları akmaya başlayıp omzumu da dişler bulunca bi diş kaşıyıcısı almak Şart oldu dedik önce gittim eczaneden o klasik Weewell Ördek şeklinde içi Sıvı dolu pütürcük yapılı bi diş kaşıyıcı Aldım GAYET MAKUL BIR FIYATA ! Buzdolabında da soğutabiliyosun falan işte.sonra bir arkadaşım -ki şimdi kendisi de bir anne oldu ve ona kesinlikle önermeyeceğim ☺️- bu ürünlerden bahsetti bende markanın sitesine girdim baktım çocukların ellerinde hep o meşhur zürafalar keyifle kemiriyorlar bide ürün bilmem ne ağacının reçinesinden üretilmiş , tamamen el Yapımı,üstündeki renkler gıda boyası zırtı pırtı derken ben kargo dahil 76 liraya avucumun içi kadar bir zürafa aldım . Aman rahatça kemirsin de gerisi önemli değil ama bizim oğlan doğru düzgün  eline bile almadı ve öyle internette okuduğum kadar da sükseli o paraya değecek bişey de değil abi . Ben illa da doğal ürün el Yapımı ürün veririm daha sağlıklı diyorsanız tavsiye ederim ama Almazsanız bişey kaybetmezseniz puan mı 10 üzerinden hadi doğal malzeme  6 olsun! (sonuçta artık piyasada sağlıklı bir çok bebek ürünü var illa da bunu almanız gerekmiyor.)

Oyun Halıları


 
Çiçeği burnunda dedemiz gökkuşağım daha dünyaya gelmeden Gittiği bir seyahatten oyun Halısı getirmişti ürünümüzün markası Tiny Love maymun adası jimnastik oyun halısı.Halının üzerinde  rengarenk hayvanların resminin olduğu , halının belli yerlerinde sesli ve değişik dokulu bölgelerin olduğu ve çok çeşitli oyuncaklarının(titreşimlişımbıldaklı balık oyuncağı ,aynası , dokunduğunda çalan ve ışıklı koca bir maymunu , diş kaşıyıcısı , çıngırağı var) asılı olduğu bir dönencesi mevcut . Bebeklerin motor gelişimleri için  bence çok güzel bir kaynak oyuncakları da daha sonra halıda durmak istemezse çıkarıp elinde oynamasına imkan verebiliyorsunuz.en azından benim bebeğim içinde çok eğlenceli gözüküyordu. Yaş filitresi 0-6 ay. 10 üzerinden 8 ! 2 puan fiyattan kırdım nedeni fiyatı bence bu tip geçici ürünler için fahiş fiyatlar ödemeye gerek yok .(internetteki kampanyalara göre179 TL ila 199 TL arası değişiyor )

Evet!! Benim bebek araç gereçleri bölümündeki ilk etapta olmazsa olmazlarım ve tavsiye ederek kullandığım ürünler bunlar . Bebeğim Büyüdükçe ne araç gereç biter ne de benim etap etap yazılarım .2. Etaba kadar başka başka konularla Görüşmek üzere :) 
Sevgiyle kalın ...






Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar