14 Nisan 2015 Salı

ataletliyim,ataletlisin,ataletli ...

neredeyse 1 ay olacakmış ayol ! bu kadar boş bırakılır mı ? hevesle başladık şu işe zaten evde oturup çocuk büyütmekten başka yaptığımız bi'şey de yok ya hani ! diye diye geldim şekerler...

şaka bir yana kötü bir ay geçirdim . ağlak,durgun,hüzünlü,BOŞ.. ,sersem sepelek bir ay. sorun mart ayının kendisinde,çocukta,evde ya da eşimde değildi. sorun bendeydi.
düşünüyorum düşünüyorum da çıkardığım sonuçlar ve acabalar şu şekilde;
1- fazla sıkılmaktan yalama olan vidalar emsali sinirlerim ve sabrım. evet tek değil ama kuvvetli bir neden olabilir. susmak ilaç olmuyor bazen zehirin ta kendisi olabiliyor. ve fazlaca biriken zehiri boşaltırken ortalığa m.ıçıp sıvayabiliyorsun. haklıyken haksız duruma düşmenin diğer bir ifadesiydi. :) bu arada altıntopumuzu da büyütme telaşında olunca  aslında kendimiz için önemli
olan şeylere de aman boşver der olmuşum ki bu tehlikeli bir durum.
2- bahar yorgunluğu  . ilkbahar mevsimi bana hiç iyi gelmez zaten . ne bahar ayı güneşi ne havası . güneşinden cildim havasından alerjim nasibini alır kırmızı ve sümüklü bir burun ve sivilceli kupkuru bir cilt ile dolaşırım ortalıkta. bunun yanında psikolojik olarak da genel bir isteksizlik baş gösterir.wc ye gitmeye üşenirim.
3-ataletten kurtulamamak . ve evet en büyük sorunum buydu . resmen bir duygusal atalet ( gönül yorgunluğu) ve akıl tutulması yaşadım. dikkat dağınıklığım hat safhadaydı,dalıp dalıp gidiyordum. konuşmanın devamını dinleyemiyor istem dışı dalıyordum.
yapmam gerekenleri biliyor,yapmazsam neler kaybedeceğimi de biliyor ama kıçımı kaldırıp yapamıyordum.  sanki üstüme ölü toprağı serpilmişçesine bir miskinlik,depresiflik,sinirlilik... ciddi ciddi doktora gitmeyi bile düşünmeye başlamıştım. çünkü bu demotive hallerim delirtti beni. . son bir kaç aydır enerjik,planlı programlı ,kendi kendine yettikçe mutlu olan bir insan timsaliydim :) birde benim öyle ay canım karımmm hadi ver bana o süpürgeyi , oy benim gülüm bırak o soğanları ben doğrarım ,çocuğa 1 saat ben bakayım sen  kafa dinle diyen bir ruh öküzüm de yok ! evimin derlenme ve toplanmasından ,akşam yemeklerinden,çocuk bakımından ve bir çok ayrıntıdan ben sorumluyum. evim büyük olduğu için haftada 1 yardımcı ablamız gelir elimizden tutar ve gider. ertesi gün ev eski haline döner vs vs vs.. ben bu saydığım şeylerin hepsini planlı programlı olduğum için rahatlıkla ve şikayet etmeden yapıyor üstüne bir de girmeye heves ettiğim ales sınavına çalışıyordum. ta ki Martın lanetine rastlayana kadar :)))

SİLKELENDİM , KENDİMİ BULDUM , AĞLAK HALLERİM, BEL AĞRILARIM GEÇTİ ... NASIL MI ? REGL OLDUM :)))
  hay ben senin ... dediğinizi duyar gibiyim :) ama cidden bu ay her şey o kadar üst üste geldi ki gerçekten şu hayatta bir tek sağlık olsun başka şeye hacet yok. şuan karın ağrısından geberiyorum ama kafam o kadar rahat ki . adet öncesi sendromu bir kadını gerçekten süründüren bir olay. doktora da gittim ama benim doktor anlattıklarımı duyunca aa bak demekki sen çok iyi yumurtluyorsun deyip kakışladı beni . ilaçla arası iyi olmayan doktorlardan bizim çatlak profesör :))

her ay böyle olmam. bahar ayının bir latifesi oluyor bana heralde o aya denk geldim :) regl haricindeki o kafamda sanki örümcek ağı varmış hissi de benim zorlamalarımla temizlenecek inşallah.

ben aslında her şeyin nedenini biliyorum da ...
o iş bende :))

--bol yürüyüş, arada bir kendini sıkmadan rahatça ağlamak,kötü hissettiğini ifade edip yardım istemek,ve zamana bırakmak bende çok işe yaradı. tavsiye ediyorum ---

ve tekrardan hooşgeldimm...

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar