3 Temmuz 2015 Cuma

duyurulur !

http://benimtutkumm.blogspot.com.tr/2015/07/blog-tasarm-cekilisi.html 

bu makyaj, kozmetik bloglarını özellikle takip ediyorum. kendimi saldığım zaman , ya da yeni ürünlerden bi haber olduğum zaman , ya da bir şeye ihtiyacım olduğunda hemen bu güzel makyaj, kozmetik ve bakım bloglarını inceliyorum .
hem de kendime geliyorum . heves geliyor o yorgunluğumu biraz olsun alıyor .

benim tutkum da bunlardan biri . ve şimdi çekiliş yapmış hem de süper bir çekiliş.
inşallah bana çıkar hahah :))
siz de katılın canlarr :)

2 yorum:

Çitlembik dedi ki...

Merhaba bloğunuzu gezinirken gördüm:-)takip listeme ekledim beni takip ederseniz çok mutlu olurum:-)kendinize iyi bakın:-)
Http://www.fatmadenizz.blogspot.com.tr/

Aslı Çevik dedi ki...

blogunuzu yeni keşfettim bloguma beklerim :)

Popüler Yayınlar